Khamis, 13 Ogos 2009

Mengapa Saya Jadi Perunding Takaful

Apa Istimewanya Takaful sehingga saya meninggalkan pendapatan MLM yang lumayan kepada pendapatan yang belum tentu ada...Tunggu catatannya...

Keistimewaannya ialah saya dapat menyelesaikan tanggungjawab sosial dengan semua pelanggan dan rangkaian saya. ' Saya buat Ramai yang dapat '.

a) Saya buat - saya dapat:-
i. Dapat pahala menyampaikan ilmu Muamalah Islam
ii. Dapat pahala sedekah jariah yang berpanjangan
iii. Dapat pendapatan sebagai Wakalah

b) Saya buat - orang lain dapat:-
i. Dapat pahala menyampaikan ilmu Muamalah Islam
ii. Dapat pahala sedekah jariah yang berpanjangan
iii. Dapat pendapatan sampingan jika mahu
iv. Dapat keuntungan keatas simpanan
v. Dapat Wang Perlindungan jika berlaku musibah
vi. Dapat menyelesaikan masalah kewangan
vii. Banyak lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan